Search This Blog

Monday 5 March 2012

Hantu Antarabangsa

Hai anda.. Annyeong.. Pagi pagi bute ni aku update belog aku nih.. Huhui.. Pagi yang bute ni jugak aku nak citer pasal hantooo.. Aku pelik sikit la kan sebab laen negara.., laen hantunyer.. Patutkah..? Kalau kat Malaysia dengan Indonesia.., puntianak, kuntilanak and jugak pocong memang terkenal.. Kalah Datuk Siti, Jahhh.. Kalau kat belah barat pulak.., aku xsure lah kan.. Drakula ngan serigala jadian kot kan.. Yang penting.., takde pocong kat sane.. Hoho.. Pocong tak cukup duit nak beli tiket.. DANN.. Kenape eh.., orang melayu jer yang kene rasuk..? Kalau mat saleh tu takde la pulak.. Siap boleh borak lagi ngan antoo tuh.. Aishh..

Tapi.. Ade satu jer antoo yang terkenal seluruh dunia.. Kire tahap hollywood gax ar kan.. Acer teka.. Teka la.. Teka la.. Huhix.. The answer is...


Zomba la.. Kan.. Korea pon ade zombi.. Tu.. Lagu lovey-Dovey tu.. Haha.. Malaysia, Amerika pon ade.. So.. Cume zombi jer yang diimport dan dieksport.. Yang laen sekadar untuk penduduk tempatan.. Hhaha.. Tapi zombi tu cuma rekaan.. Aku tak tau lah ape yang patut aku buat kalau ade zombi.. Aku serah diri jer kot.. Malas ar nak lari lari.. Penat jer.. Huhu.. Peace.. Annyeong.. Jal gayo..

No comments:

Post a Comment