Search This Blog

Thursday 27 October 2011

Dugaan SPM..

SPM IS COMING..! SPM IS COMING..! SPM IS COOOMMMINNNGG..!!! Huairghh.. Ngeri kau.. tapi aku wat donno jugax.. hahha.. memang true lah cikgu aku cakap.. makin dekat ngan spm.., makin banyak dugaan.. hurmm.. it's about my cousin.. aku tau ramai yang dah bosan pasal masalah aku ngan dye.. tapi aku tetap nak share jugax..! korang MESTI DENGAR..!!! wajib tau.. hukum aku punyer.. hahha..kalau tak aku shut dengan vanquisher.. huarghahaha..!Umm.. I DON'T KNOW WHAT IS HIS PROBLEM..! kejap2 bermasam muke.. Balas dendam ker..? berrani kau..! Tapi aku buat selamber jer.. sebab dah beberape kali aku mintak maaf walaupun it's not my fault.. tapi ni dah melebey bro.. dulu lu tak dek pun mintak maap ngan gua.. tak habis2 ngan lu punyer game..! seronok sangat kan mati hidup semula.. ingat sikit.. kalau dah mati.., takkan  hidup semula laa.. balik la pade realiti.. nak maen pun agak2 aa kan.. ni kau teros mampuskan aku.. Errr.. aishh.. sape plax yang mrajuk nyh.. ahahaha... errrrr.. ummmm.. kadang2 aku rase bersalah gax an.. kalau aku wat dye marah.. tapi nak wat camner.. aku pun malas nak pikir.. wat serabot otak jer.. aku dah tak marah.., dye wat2 marah.. arghh.. WHATEVER..! agak2 ko nk berteman ngan aku.., buat care nak berteman.. And now it's up to you.. layan ke mu..!<

No comments:

Post a Comment