Search This Blog

Tuesday 25 October 2011

Islam Dan Kafir

Hye guys ..(walaupun xdex urang..) huhuhu.. tadi aku ade tonton satu video ni yang menunjukkan penghinaan Islam dalam game.. so aku pun teringat pasal satu isu kat Malaysia pasal golongan bukan Islam yang menolong orang Islam.. Kenape nak pelik..? tak pelik pun.. korang je yang pelik coz memelikkan mende tu.. hahha.. cer pikir.. orang Islam cuba nak tarik sebanyak mungkin orang bukan Islam untuk memeluk Islam.. macam tu jugax diorang kann.. diorang pun nak tarik seramai mungkin orang bukan agama diorang untuk masuk agama diorang.. bukannyer aku nak back up dyorang punn... juzz.., korang pikir aa sendiri.. kite yakin agama kita agama yang sebenar-benarnye agama yang betul.. apa yang dyorang rasa pasal agama dyorang..? same gax an..kita tak bole nak marah marah kat diorang.. agama tu yang dah pada diorang sejak kecix.. masalahnyer sekarang adalah orang Islam sendiri yang imannyer lemah..ape yang penting adalah keimanan korang untuk menolak ajaran diorang.. ni tak..! solat pun kurang.. lebih2 lagi budax2 sekolah, yang nak dikejar.., dipaksa.., barulah nak masuk surau.. dah masuk surau.., maen2 lagi dengan member sebelah.. adoiyy.. aku tau laa kisah2 macam ni sebab aku pun budax sekolah dan aku pun lebih kurang je kot.. hehhe..  pikir pikir kan lah.. -peace~

No comments:

Post a Comment